יום הולדת 18 - nine אירועים אקסקלוסיביים
  • לפרטים והזמנות חייגו אלינו | 072-3931000

 

יום הולדת 18 הוא ללא ספק נקודת ציון משמעותית בחיים, גם אצל בנות וגם אצל בנים, זו אחת התקופות היפות שחלק מאיתנו יחגגו רגע לפני סיום הלימודים, אחרים רגע אחרי, מה שבטוח זה שזה יום ההולדת האחרון לפני הגיוס לצבא, וזו רק עוד סיבה לחגוג כמו שצריך ולעשות מסיבה גדולה ומושקעת.

השאלה שנשאלת היא איפה כדאי לערוך אותה? ובכן, אם מדובר במסיבת יום הולדת עם מוזיקה, תקליטן ורחבת ריקודים מתאימה, עם מערכות סאונד ותאורה ברמה גבוהה, עם אוכל ואלכוהול בשפע ואולי גם עם אטרקציות משמחות, אז נדמה שהרעיון הכי טוב הוא לבחור במקום בו תוכלו לעשות כל מה שתרצו, לחגוג שעות ארוכות בלי הפרעות או תלונות, בלי לדאוג לכל בעצמכם, במתחם שמספק לכם את כל מה שנדרש.

רוצה לקבל פרטים נוספים? נא להשאיר פרטים ונחזור בהקדם!

שם פרטי*
שם משפחה*
נייד*
דוא''ל (לא חובה)



הפתרון האידיאלי הוא לא הבית, לא הבר השכונתי או פאב כלשהו בתל אביב, גם לא מועדון שנערכות בו כל סוף שבוע מסיבות לקהל הרחב, הפתרון המוצלח ביותר במקרים כאלה הוא פשוט לשכור מתחם שמציע ומספק את כל השירותים שנחוצים לכם, לקבוע תאריך שמתאים לכם, להזמין את כל החברים, להגיע ביום ובשעה שנקבעו, להתחיל לבלות כמו שצריך ולהנות מכל רגע.

די ג'יי במסיבת יום הולדת בניין אירועים

 יום הולדת 18 בדיוק כמו שרציתם

אם אתם לא יודעים מראש איפה אתם מעוניינים לקיים את האירוע, כדי למצוא בדיוק את מה שאתם מחפשים, צריך בדרך כלל להתאמץ קצת, לחפש המלצות על מקומות, לסקור מספר אופציות ולהכיר אותן מקרוב לפני שתחליטו.
פה יש לכם הזדמנות מצוינת להכיר מקום שאנחנו די בטוחים שיענה על כל הדרישות והציפיות שלכם, הגעתם לאתר של ניין אירועים – מועדון לאירועים מכל סוג, כולל ימי הולדת, לילדים, לנוער ולמבוגרים.

הנה מה שמחכה לכם אם תבחרו לחגוג אצלנו – קודם כל חשוב לציין שלמתחם יש את כל האישורים והרישיונות הדרושים כדי לפעול כחוק, החניה ללא תשלום ובשפע. ולא מדובר בסתם עוד חלל להשכרה, אלא במקום שיספק לכם מבחר שירותים לצד חבילות מתוכן אתם מוזמנים לבחור בהתאם לרצון, כשבין האפשרויות תמצאו תקליטן, אטרקציות ושאר תוספות.

ניין אירועים הוא מועדון ברמה גבוהה, בעיצוב יוקרתי, עם טכנולוגיה וציוד משוכללים, מערכות סאונד ותאורה מתקדמים במיוחד, עמדת די.ג’יי ורחבת ריקודים גדולה. ובכל מה שקשור לקייטרינג ובר – תפריט מגוון ומבחר מנות או כיבוד קל, אלכוהול איכותי, ויש גם אופציה להזמנת קייטרינג חיצוני, וכמו שכבר הוזכר, יש חבילות שירות מותאמות אישית והצוות המנוסה ישמח לייעץ לכם בדרך לבחירה ובכלל לעזור לכם לאורך כל תהליך תכנון הפקת יום הולדת 18 שלכם.

מעוניינים לקבל עוד אינפורמציה? לצפות בתמונות של המקום כדי להבין טוב יותר איך האירוע שלכם יכול להיראות? עשו סיור קצר באתר וצרו איתנו קשר לקבלת מידע נוסף וקביעת פגישה.

9Nine - ניין אירועים

9Nine - ניין אירועים

NINE הוקם כמקום אינטימי ומיוחד לאירועים מרגשים וחווייתיים.
בעזרת השפים המקצועיים וציוד סאונד ותאורה חדשניים ומתקדמים ועיצוב ייחודי, ניין הוא המקום המושלם לאירועים אקסקלוסיביים.
9Nine - ניין אירועים

Latest posts by 9Nine - ניין אירועים (see all)

 
Thanks!

logo1

החושלים 9, הרצליה פיתוח
072-3931000

שם פרטי*

שם משפחה*

נייד*

דוא''ל (לא חובה)




דילוג לתוכן