מקום לאירוע בשרון - ניין אירועים
  • לפרטים והזמנות חייגו אלינו | 072-3931000

ערבי גיבוש לעובדים, חינות, בר מצווה, בריתות ועוד שלל סיבות למסיבות, אצלנו בניין אירועים תוכלו לחגוג כל אירוע שתרצו, קטן עד בינוני, ולקבל אולם מעוצב ומאובזר היטב, צוות מקצועי ואפילו חדר VIP  נפרד. יש לכם אירוע בפתח? בואו להכיר אותנו מקרוב.

מקום לאירוע בשרון – טיפים להצלחת האירוע

בין אם מדובר על אירוע עסקי או פרטי, ובין אם בחתונה או בר מצווה לילד, ישנם כמה כללים בסיסיים לכל אירוע. ראשית, מצאו מקום שהעיצוב שלו מוצא חן בעיניכם ושיש לו את כל האישורים הדרושים להפעלתו. שנית, ודאו שהצוות הפועל במקום קשוב לרצונות שלכם, ושהוא בעל ניסיון בהפקות אירועים מהסוג שלכם. בנוסף, ודאו שהאוכל טעים לכם ושיש מבחר גדול של מנות מכל הסוגים.

004

רוצה לקבל פרטים נוספים? נא להשאיר פרטים ונחזור בהקדם!

שם פרטי*
שם משפחה*
נייד*
דוא''ל (לא חובה)



ניין אירועים בהרצליה פיתוח

האולם של ניין אירועים הוא המקום המושלם לאירועים קטנים ובינוניים שיש להם קסם אינטימי מיוחד. ניתן לחגוג אצלנו בר מצווות, חינות, ימי הולדת, חתונות קטנות, בריתות, נשפי סיום, ואף לקיים הופעות ומפגשי אומנים ומעריצים.

ניין אירועים ממוקם במרכז הרצליה פיתוח, באזור בעל גישה נוחה מכל מקום וחנייה בשפע. האולם מעוצב בסטייל יוקרתי ברמה גבוהה, יש בו מערכת תאורה ממוחשבת צבעונית, מסכי לדים ומערכות הגברה, בר מפואר, חדר VIP ואף סוויטת פאר וגג נפתח לאירועים בקיץ.

השף שמנצח על הקייטרינג של ניין אירועים הינו שף מוערך אשר הרכיב תפריט מגוון שיכול להתאים את עצמו לכל משפחה או זוג, ולכל סוג של אירוע. הקייטרינג שלנו ידוע ברמתו הגבוהה, וכמוהו גם הבר האלכוהולי האיכותי שבמקום. אם ברצונכם לשלב קייטרינג חיצוני באירוע שלכם, תוכלו לעשות גם את זה באולם שלנו. במקום ניתן לבחור גם חבילות שירות מגוונות שיכללו תקליטן ונותני שירות נוספים, סדנאות ואטרקציות ועוד.

עשר שנים של ניסיון, מקצועיות ואמינות אלו הערכים שאנו מעמידים לנגד עינינו בכל אירוע. הצוות של ניין אירועים ישמח לבנות יחד אתכם את החבילה שתענה על כל הדרישות והצרכים שלכם, ויעניק לכם יחס אישי וחם לאורך כל הדרך.

עדיין מחפשים מקום לאירוע בשרון? בואו אלינו לניין אירועים!

9Nine - ניין אירועים

9Nine - ניין אירועים

NINE הוקם כמקום אינטימי ומיוחד לאירועים מרגשים וחווייתיים.
בעזרת השפים המקצועיים וציוד סאונד ותאורה חדשניים ומתקדמים ועיצוב ייחודי, ניין הוא המקום המושלם לאירועים אקסקלוסיביים.
9Nine - ניין אירועים
 
Thanks!

logo1

החושלים 9, הרצליה פיתוח
072-3931000

שם פרטי*

שם משפחה*

נייד*

דוא''ל (לא חובה)




דילוג לתוכן